Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Άφησε έγκυο τη νύφη του ο Γκιγκς!

Τα μπλεξίματα του Ράιαν Γκιγκς δεν έχουν σταματημό. Ο Ουαλός ποδοσφαιριστής δεν διατηρούσε απλά σχέση με τη νύφη του αλλά την άφησε και έγκυο λίγες εβδομάδες πριν αυτή παντρευτεί τον αδερφό του.
Ο Γκιγκς μπορεί να ακουλουθεί σεξοθεραπεία όμως τα σκάνδαλα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας δεν τον αφήνουν να ηρεμήσει.

Η νύφη του παραχώρησε συνέντευξη στην News of the world και αποκάλυψε ότι έμεινε έγκυος από τον Ουαλό λίγο καιρό πριν παντρευτεί τον αδερφό του. Ο Γκιγκς της έδωσε χρήματα για να κάνει την έκτρωση.

"Ο Ράιαν μου είπε στα ίσια "Ξέρεις ότι υπάρχει μόνο μία επιλογή" να δώσεις ένα τέλος. Δεν μπορούμε να καταστρέψουμε τις ζωές τόσων ανθρώπων. Το να χάσω το παιδί ήταν κάτι τρομακτικό. Αν και ήμουν με τον Ρόντρι και τον αγαπούσα, είχα αισθήματα για τον Ράιαν. Αισθανόμουν πολλά για αυτόν. Αυτό ήταν το παιδί μας. Ο χειρότερος εφιάλτης μου ήταν που σκεφτόμουν ότι θα το κάνω και μετά θα το μετανιώσω.

Λίγες εβδομάδες αφότου κοιμηθήκαμε μαζί ανακάλυψα ότι ήμουν έγκυος. Δεν υπήρχε αμφιβολία για αυτό, ήταν του Ράιαν. Θυμάμαι ότι σκέφτηκα "Θεέ μου, θα τρελαθεί". Δεν ήξερα πως να του το πω για να είμαι ειλικρινής.

Είπα στον Ράιαν "Δεν ξέρω πως να στο πω αλλά είμαι έγκυος. Μου είπε "Με εμένα;" και του απάντησα καταφατικά. Μετά μου είπε "είσαι σίγουρη;" και του είπα "ένα εκατομμύριο τοις εκατό σίγουρη". Τότε ήταν που μου είπε ότι υπήρχε μόνο μία λύση και πολλά πράγματα πέρασαν από το μυαλό μου. Ήταν να ταξιδέψω στο Λας Βέγκας όπου θα παντρευόμουν τον αδερφό του εντός μερικών εβδομάδων και ήξερα ότι δεν μπορούσα να τον παντρευτώ από τη στιγμή που ήμουν έγκυος με το μωρό του αδερφού του.

Έπρεπε να πληρώσω 700 λίρες. Όμως είχα ξοδέψει μέχρι και την τελευταία δεκάρα στο γάμο μου και αν ξόδευα και άλλα χρήματα θα το καταλάβαινε ο Ρόντρι. Όταν ήρθε και με βρήκε ο Ράιαν μου έδωσε 500 λίρες, λέγοντας ότι δεν μπορούσε να μου δώσει περισσότερα.

Μου είπε "Πρεπει να σταματήσουμε αυτό που κάνουμε, είναι γελοίο, Είμαστε και οι δύο ανόητοι. Θα διαλύσουμε τις ζωές πολλών ανθρώπων."
newsit

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas