Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Bουλευτής ανέβασε κατά λάθος στο twitter φωτογραφία με το εσώρουχό του

Ο βουλευτής των Δημοκρατικών Αnthony Weiner παραδέχθηκε πως έστειλε μια φωτογραφία του εσωρούχου... του σε μια κοπέλα μέσω twitter, προκαλώντας σφοδρές αντιδράσεις στις ΗΠΑ.
Ο Weiner αντί να στείλει τη φωτογραφία του σε προσωπικό μήνυμα, την ανέβασε κανονικά στο twitter, με αποτέλεσμα να την δουν όλοι όσοι τον ακολουθούσαν. Ο βουλευτής παραδέχθηκε, επίσης, πως είχε "ακατάλληλες" συνομιλίες με γυναίκες σε chatrooms στο διαδίκτυο. “Ντρέπομαι βαθιά για τις πράξεις μου και ζητώ συγγνώμη για τον πόνο που προκάλεσα στη σύζυγο μου, τα παιδιά μου, τους υποστηρικτές μου και τους συνεργάτες μου”, είπε με δάκρυα στα μάτια ο βουλευτής. Ξεκαθάρισε, παρόλ' αυτά, πως δεν θα παραιτηθεί από το αξίωμά του.
24ωρο

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas