Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Βέροια: Αποζημίωση 300.000 ευρώ ζητά η μητέρα του μικρού Άλεξ

Χρηματική ικανοποίηση για ψυχική οδύνη διεκδικεί η Νατέλα για την απώλεια του γιου της Άλεξ.

300 χιλιάδες ευρώ διεκδικεί από καθένα από τα παιδιά και τους γονείς τους, η Νατέλα Ιτσουάιντσε, με αγωγή που κατέθεσε ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Βέροιας.

Το Μονομελές Δικαστήριο Ανηλίκων Θεσσαλονίκης με αμετάκλητη απόφασή του έκρινε ένοχους τους πέντε -άμεσα- εμπλεκόμενους στην υπόθεση ανήλικους επιβάλλοντάς τους αναμορφωτικά και θεραπευτικά μέτρα.

Ωστόσο, πεντέμισι χρόνια μετά την εξαφάνιση του μικρού Άλεξ από τη Βέροια, η Νατέλα αναφέρει ότι η απώλεια του παιδιού της έχει κλονίσει το συναισθηματικό και ψυχικό της κόσμο σε βαθμό που κατά το παρελθόν αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει.

"Ο θάνατός του κυριολεκτικά σταμάτησε τη ζωή μου (…) και μετέτρεψε την καθημερινότητά μου σε μία μηχανική βιολογική συνέχεια, απαραίτητη για ένα και μοναδικό λόγο: γιατί αισθάνομαι λειψή που δεν έχω ακόμα μπορέσει να ενταφιάσω το παιδί μου, δεν έχω αποτίσει το ελάχιστο φόρο τιμής στο νεκρό του σώμα", τονίζεται στην αγωγή.

Η μητέρα του Άλεξ διευκρινίζει ότι το μεγαλύτερο μέρος του ποσού θα το δώσει σε φορείς και ιδρύματα κοινωφελούς χαρακτήρα με κύρια δράση και πρωτοβουλία τη φροντίδα και προστασία ανήλικων παιδιών.
newsit.gr

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas