Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Κατερίνα Καραβάτου: Από τη στιγμή που εκτίθεμαι, είμαι έτοιμη για οποιαδήποτε κριτική

http://www.queen.gr/media/k2/items/cache/f9f48f4a72c98a3c017aa28d197feb13_M.jpg?t=1305030022Λίγες ημέρες πριν μπει στον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης της...
η Κατερίνα μοιράζεται μαζί μας στιγμές από την επαγγελματική και την προσωπική της ζωή.
Θα σκεφτόσουν ποτέ να υιοθετήσεις;
Η αλήθεια είναι ότι το χω σκεφτεί και έχω δει παραδείγματα ανθρώπων –και δεν εννοώ τον Πιτ με την Ζολί- και βλέπω πόσο σημαντική ενέργεια είναι αυτή και μακάρι να μπορούσα να σταθώ το ίδιο δυνατή για να κάνω την ίδια ενέργεια.

Πώς φαντάζεσαι στο μυαλό σου την ιδανική οικογένεια;
Για μένα η ιδανική οικογένεια είναι ομάδα. Είναι αυτό που έχω ζήσει μέχρι τώρα. Άνθρωποι που δίνουν πολλή αγάπη και χαρές και γέλια και πραγματοποίηση κοινών στόχων.

Θα πατήσεις το πόδι του Κρατερού στο «η δε γυνή να φοβείται τον άνδρα»;
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί γίνεται αυτό και δεν μ'αρέσει καθόλου όταν το βλέπω.

Όλοι λένε ότι ίσως έχει φτάσει το τέλος των μεσημεριανών εκπομπών. Εσύ τι νομίζεις; Ανησυχείς;
Δε νομίζω ότι έφτασε το τέλος. Υπάρχει πτώση φυσιολογική όπως συμβαίνει σε όλες τις ζώνες. Ίσως χρειάζεται ανανέωση, νέα ματιά, αλλά όχι τέλος. Από εμπειρία μπορώ να σου πω ότι εμείς φέτος έχουμε άνοδο και πάμε καλύτερα.

Έχεις κάνει κάποια συζήτηση για του χρόνου με το κανάλι;
Όχι δεν έχω συζητήσει τίποτε ακόμη, αλλά γνωρίζω ότι είναι ευχαριστημένοι μαζί μου.

Έχει τύχει να έχεις τύψεις για κάτι που ενδεχομένως είπες στην εκπομπή;
Προσέχω ,αυτολογοκρίνομαι και είμαι σε εγρήγορση ώστε ο,τιδήποτε λέγεται να είναι ελεγμένο. Εντάξει σε τόσα χρόνια έχουν γίνει λάθη και τα έχουμε παραδεχτεί δημοσίως. Ελάχιστα μεν αλλά μπορεί να συμβεί σε οποιανδήποτε. Αυτό που έχω πάθει είναι να μου ξεφύγει κάτι στον αέρα. Μου έχει συμβεί δύο φορές και ντράπηκα τόσο πολύ που κυριολεκτικά χτυπούσα το κεφάλι μου στον τοίχο. Ήταν λάθη, πώς να το πω, όχι ποινικά κολάσιμα, αλλά θα ήθελα να μην τα είχα κάνει.

Αρκετές φορές είδα να σχολιάζονται με όχι και κολακευτικό τρόπο τα ρούχα που φοράς στην εκπομπή. Σε ενοχλεί;
Όχι δεν με ενοχλεί. Είναι λίγο κλισέ αυτό που θα πω, αλλά από τη στιγμή που εκτίθεμαι, είμαι έτοιμη για οποιαδήποτε κριτική σε οποιαδήποτε επίπεδο, αλλά σημασία έχει ο τρόπος με τον οποίο έχει ειπωθεί και φυσικά ο άνθρωπος από τον όποιο έχει ειπωθεί

Θα φόραγες τα ρούχα της εκπομπής για να βγεις έξω;
Όχι απαραίτητα. Είναι τηλεοπτικά ρούχα. Κάποια από τα ρούχα της εκπομπής θα τα επέλεγα, όμως όχι στην πλειονότητά τους.

Ποια μέτρα και τι περικοπές έχεις κάνει για να αντιμετωπίσεις την οικονομική κρίση;
Μέχρι στιγμής δεν κάνω έξοδα και ζω από πάντα πολύ συγκρατημένη ζωή. Συνεχίζω στην ίδια ρότα. Δεν βγαίνω πολύ έξω δεν αγοράζω ακριβά ρούχα και ευτυχώς δεν έχω κάποιο δαπανηρό πάθος. Ειδικά όμως αυτές τις εποχές προσέχω τα πάντα.

Περίγραψέ μου την πρώτη σου μέρα στην Αθήνα.
Μου φάνηκε σαν γιγάντιο λούνα παρκ. Μετά κατάλαβα ότι δεν είναι έτσι και προσπάθησα να ξαναβρώ το λούνα παρκ της πρώτης εντύπωσης.

Ελπίζεις ότι κάποια στιγμή θα ξαναζήσεις στη Θεσσαλονίκη;
Επειδή, ειλικρινά, απ' ότι έχω πει έχει συμβεί ακριβώς το αντίθετο, θα ήθελα σε αυτή τη περιπέτεια που ζω οι εκπλήξεις και οι ανατροπές να είναι ευχάριστες και αν αυτό με ξαναστείλει Θεσσαλονίκη ελπίζω να είναι ωραία.

Σε ένα ιδανικό κόσμο που θα ήθελες να ήσουν και τι να έκανες;
Θα είχα πολύ καλή φωνή και θα συνεργαζόμουν με τους "Depeche mode" που θα ήθελαν τραγουδίστρια.

Είσαι καλή στο μαγείρεμα; Ποια είναι η σπεσιαλιτέ σου;
Αν δεν θες να με πληγώσεις δεν θα μου το ρώταγες ποτέ αυτό. Δεν είμαι αυτό που λένε ο τσελεμεντές, αλλά κάνω προσπάθειες και έχω υπ όψιν μου να βελτιωθώ. Έτσι και αλλιώς υποχρεωτικά θα πρέπει να μάθω να μαγειρεύω για το μωρό και για να τρέφεται σωστά. Έχω αρχίσει και το διασκεδάζω γιατί πριν δεν είχα ιδέα. Πάντως φτιάχνω πολύ ωραία γίγαντες στο φούρνο.
queen

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas