Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Μπανάνα: τα έχει όλα και (δε) συμφέρει

Μπανάνα: τα έχει όλα και (δε) συμφέρει
Σνακ υψηλής διατροφικής αξίας αλλά και θερμίδων
.


Θέλετε ένα σνακ που να μπορείτε εύκολα να το έχετε μαζί σας στη δουλειά ή στο γυμναστήριο;  Κάτι με ευχάριστη, γλυκιά γεύση, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες. Κάτι που θα σας χορτάσει, θα σας φτιάξει τη διάθεση και θα το χωνέψετε εύκολα. Πάρτε μαζί σας μια μπανάνα.

 Αν και είναι ένα φρούτο με μεγάλη θερμιδική αξία,(μία μπανάνα μπορεί να έχει από 90 μέχρι 130 θερμίδες, ανάλογα με το μέγεθος της ), είναι τόσα τα οφέλη  που χαρίζει στον οργανισμό μας, που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να  αποφεύγουμε να την καταναλώνουμε, με μέτρο όμως.

Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι η μπανάνα είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης C,(ενισχύει την άμυνα του οργανισμού ), καλίου (παίζει σημαντικό ρόλο στην σύνθεση πρωτεϊνών και στην ανάπτυξη του μυϊκού συστήματος ) και τριών σακχάρων (φρουκτόζης, σουκρόζης και γλυκόζης) τα οποία μεταβολίζονται  πολύ γρήγορα παρέχοντας άμεσα ενέργεια στον οργανισμό.

Που νομίζετε ότι βρίσκουν την ενέργεια να πηδάνε άκοπα, από κλαδί σε κλαδί οι μαϊμούδες;

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas