Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Κονστάντσο και με τη... βούλα

Την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό έβαλε ο Αργεντινός τερματοφύλακας που θα φορά τη φανέλα με το νούμερο 17. “Να βοηθήσω σε Ελλάδα και Ευρώπη”, τόνισε. Πιάνει "λιμάνι" και ο Μαρκάνο - "Ερυθρόλευκες" ματιές σε Μανωλά.

Αφού πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις και γνωρίστηκε με τον Ερνέστο Βαλβέρδε ο Φράνκο Κονστάντσο πέρασε από τα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός για να βάλει την υπογραφή στο τριετές συμβόλαιο με τους “ερυθρόλευκους”.
Μετά τις υπογραφές, ο 31χρονος γκολκίπερ που θα πήρε το νούμερο 17, τόνισε: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος που τελείωσαν όλα χωρίς πρόβλημα. Τώρα περιμένω πως και πως να γνωρίσω τους νέους μου συμπαίκτες και να μπω στο κλίμα της ομάδας.

Μου αρέσει πολύ η Αθήνα. Έχω μιλήσει με τον Ιμπαγάσα για τον Ολυμπιακό και για το κλίμα που επικρατεί στην ομάδα αλλά και για το κλίμα στο γήπεδο. Μου αρέσει πολύ που ο κόσμος είναι θερμός και βοηθάει συνέχεια. Στόχος μου είναι να βοηθήσω και εγώ για το πρωτάθλημα αλλά και για να κάνουμε το παραπάνω βήμα στην Ευρώπη”.
newsit.gr

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas