Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Σισέ: Είναι προτιμότερο να φύγω

Ο Γάλλος επιθετικός προανήγγειλε την αποχώρηση του από τον Παναθηναϊκό, με δηλώσεις του μετά το πέρας της αναμέτρησης με την ΑΕΚ.

Ο Σισέ, που με δυο δικά του γκολ... χάρισε την έξοδο στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ στο “τριφύλλι”, τόνισε πως αυτή είναι η πιο κατάλληλη στιγμή γι' αυτόν, για να αποχωρήσει από τους “πράσινους”.


Αναλυτικά όσα είπε ο Τζιμπρίλ Σισέ:

Έπειτα από δύο χρόνια παρουσίας μου στην ομάδα και την κατάκτηση του νταμπλ το 2010, είναι προτιμότερο να φύγω. Όλα τα ενδεχόμενα πλέον είναι ανοιχτά. Για να είμαι ειλικρινής όμως, τα δύο γκολ που πέτυχα κόντρα στην ΑΕΚ και η νίκη, σε συνδυασμό με την ανάγκη που είχε ο Παναθηναϊκός για την εξασφάλιση της θέσης για το Τσάμπιονς Λιγκ, είναι ο κατάλληλος συνδυασμός αποχώρησής μου.

Το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν προτάσεις και τα δύο χρόνια που βρέθηκα στον Παναθηναϊκό και φόρεσα τη φανέλα της ομάδας, ήταν τα καλύτερα της ποδοσφαιρικής μου καριέρας. Έχω φιλοδοξίες και θέλω να δω αν μπορώ ακόμα να αγωνιστώ σε ένα μεγάλο ευρωπαϊκό κλαμπ. Δεν είναι σίγουρο 100% ότι θα φύγω αλλά αν παρουσιαστεί μια καλή ευκαιρία θα το κάνω. Φυσικά και θα υπάρχει Παναθηναϊκός και μετά την αποχώρηση μου”.
newsit.gr

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas