Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Γκατούζο: Πέρσι ήμουν σχεδόν παίκτης του Ολυμπιακού!

Στην αποκάλυψη πως βρέθηκε μία “ανάσα” από το να φορέσει την φανέλα των “ερυθρολεύκων” την περασμένη σεζόν, προέβη ο Ιταλός αμυντικός μέσος.

Ο 33χρονος χαφ, σε δηλώσεις του μετά το χθεσινό αγώνα της Μίλαν με τη Ρόμα, όπου οι «ροσονέρι» εξασφάλισαν μαθηματικά το ιταλικό πρωτάθλημα (0-0), τόνισε ακόμα πως ο Μασιμιλιάνο Αλέγκρι ήταν ο άνθρωπος που τον έπεισε να παραμείνει στο Μιλάνο και για τη φετινή χρονιά.
Σε ερώτηση για το που θα συνεχίσει την καριέρα του, ο Γκατούζο αποκρίθηκε: “Δεν ξέρω, είμαι 33 χρονών. Έχω στα χέρια μου μια σπουδαία πρόταση από την Ανζί Μακχατσκάλα. Θα αποφασίσω μαζί με την οικογένειά μου. Πέρσι ήμουν πρακτικά παίκτης του Ολυμπιακού, αλλά μετά ο Αλέγκρι μου άλλαξε γνώμη και έμεινα στη Μίλαν”.

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas