Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Σκόκο: Αν ποτέ επιστρέψω θα είναι για την ΑΕΚ

Ο Αργεντινός επιθετικός ευχαρίστησε μέσ απ' την καρδιά του τον κόσμο της Ένωσης και τόνισε πως δεν θα τον... προδώσει για καμία άλλη Ελληνική ομάδα!


Με τα πιο θερμά λόγια μίλησε για τον φίλαθλο κόσμο της ΑΕΚ ο Νάτσο Σκόκο.
Με δηλώσεις του στο “novasports.gr” ο Αργεντινός επιθετικός ευχαρίστησε τους οπαδούς της ομάδας για την αγάπη που του έδειξαν και εξέφρασε την ελπίδα πως βοήθησε τον “δικέφαλο” ακόμα και με την αποχώρησή του.

Επίσης μίλησε για τη νέα προοπτική που ανοίγεται στην καριέρα του, ενώ έδωσε και υπόσχεση πως δεν θα... προδώσει ποτέ την Ένωση για άλλη Ελληνική ομάδα
“Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω μέσα απ' την καρδιά μου τον κόσμο της ΑΕΚ για τη στήριξη που μου έδειξε στο διάστημα παραμονής μου στην ομάδα.
Θέλω να ξέρουν ότι εάν ποτέ επιστρέψω στην Ελλάδα θα το κάνω μόνο για να παίξω και πάλι στην ΑΕΚ. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες που είχα για τη συνεργασία μας”, ανέφερε αρχικά ο Σκόκο και συνέχισε:
“Θα ήθελα πολύ να καλυτερεύσουν οι συνθήκες στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Ιδιαίτερα σε ότι έχει να κάνει με το θέμα της βίας. Να είστε σίγουροι ότι η βία, δε λύνει ποτέ τα προβλήματα”.
“Η μεταγραφή μου στην Αλ Αΐν αποτελεί μια ξεχωριστή πρόκληση στην καριέρα μου και θα κάνω τα πάντα για να πετύχω και να τους δικαιώσω που με επέλεξαν. Ήθελα απ' την πρώτη στιγμή να βοηθήσω την ΑΕΚ, ακόμα και με την αποχώρησή μου απ' την ομάδα. Γι' αυτό, όπως ξέρετε δεν έφυγα ελεύθερος, αλλά αντίθετα η ΑΕΚ είχε σημαντικά οικονομικά οφέλη από τη μεταγραφή μου”.
“Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοίκηση και τον προπονητή που με έφεραν πριν από χρόνια στην ομάδα. Επίσης οφείλω ένα ευχαριστώ στον Μανόλο Χιμένεθ, δίπλα στον οποίο έμαθα πολλά”.
newsit.gr

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas