Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Δικό του site ο Κασίγιας!

Η αρχική σελίδα της ιστοσελίδας του Ικερ Κασίγιας
Τη νέα προσωπική του ιστοσελίδα στο διαδίκτυο εγκαινίασε ο τερματοφύλακας της Ρεάλ Μαδρίτης, Ικερ Κασίγιας, του οποίου τα νέα βρίσκει πλέον κανείς και στο Facebook.

Σκοπός του πορτιέρο των Μερένχες ήταν η καλύτερη επικοινωνία με τους φίλους του, όπως τόνισε: «Περίμενα καιρό να έχω τη δική μου ιστοσελίδα. Οι οπαδοί θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλούν μαζί μου και να βλέπουν φωτογραφίες μου. Θα έδινα στην ομάδα μου πολύ καλό βαθμό για την παρουσία της στη σεζόν. Πήραμε το Κύπελλο, φτάσαμε στα ημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ και τερματίσαμε δεύτεροι στο πρωτάθλημα», σημείωσε ο κάπτεν της «Βασίλισσας».

Παράλληλα, δεν παρέλειψε να δώσει συγχαρητήρια στους παίκτες της Μπαρτσελόνα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και να κάνει τα σχόλια του για την ομάδα του, τον Μουρίνιο και τον τελικό του Champions League.

Η διεύθυνση της προσωπικής ιστοσελίδας του Κασίγιας είναι: www.ikercasillas.es

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas