Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Η Lady Gaga λατρεύει το σεξ με γυναίκες!

"Όταν κάνω έρωτα με τον φίλο μου φαντασιώνομαι γυναίκες", παραδέχτηκε η Lady Gaga σε τηλεοπτική εκπομπή, συμπληρώνοντας πως δεν μπορεί να ξεχάσει το θυελλώδες λεσβιακό παρελθόν της.

Οι γυναίκες συνεχίζουν να...
την ερεθίζουν, ακόμη και όταν κάνει σεξ άντρα. Από την τελευταία φορά που βγήκε ραντεβού με αρσενικό, θυμάται την έντονη επιθυμία να... κοιμηθεί με γυναίκα.

Συνεχίζοντας την αποκαλυπτική εξομολόγηση της στην παρουσιάστρια Μπάρμπαρα Γουόλτερς (Barbara Walters) η 23χρονη τραγουδίστρια είπε:

"Μου αρέσουν οι γυναίκες, αλλά πάντα ερωτεύομαι άντρες. Οι γυναίκες με ελκύουν σεξουαλικά. Η καρδιά μου μπορεί να είναι δοσμένη στους άντρες, αλλά το σώμα μου ξυπνά πραγματικά μόνο με το γυναικείο άγγιγμα".
www.dinatos.gr
Επιπλέον η εκκεντρική καλλιτέχνης αποκάλυψε πως ο πατέρας της έκοψε κάθε δεσμό μαζί της μόλις την είδε ζωντανά επί σκηνής πιστεύοντας πως της είχε σαλέψει:

"Δεν ήταν εύκολο για τον πατέρα μου, ειδικά στην αρχή. Αφού παρακολούθησε για πρώτη φορά το νούμερο μου έκανε μήνες να μου μιλήσει. Φοβήθηκε πως ήμουν διανοητικά καθυστερημένη".

http://dinatos.blogspot.com/

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas