Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Το παράξενο ρολόι!

Είναι τρεις φίλοι στο γραφείο και πιάνουν κουβέντα για το ποιος έχει το καλύτερο ρολόι.
- Εγώ έχω ρόλεξ, λέει ο ένας όπως θα ξέρετε, είναι το τοπ των ρολογιών, και δεν χάνει ούτε δευτερόλεπτο!
- Εγώ έχω ένα φοβερό ηλεκτρονικό, λέει ο άλλος, που κάνει τα πάντα, εκτός από το να ψήνει καφέ.
- Αυτά δεν είναι τίποτα! πετάγεται ο τρίτος. Εχω στο σπίτι μου το πιο περίεργο ρολόι. Είναι ένα τεράστιο γκόνγκ, που δεν χρειάζεται ούτε μπαταρίες, ούτε κούρδισμα, αλλά πάντα λέει σωστά την ώρα...
Οι υπόλοιποι δεν πιστεύουν, οπότε τους προτείνει στο μεσημεριανό διάλειμμα να πάνε σπίτι του να τους το δείξει. Πράγματι, πηγαίνουν σπίτι του, το βλέπουν αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν πως λέει την ώρα.
Ο τύπος λοιπόν, βαράει δυνατά μία στο γκόνγκ, οποτε ακούγεται από τη διπλανή πολυκατοικία:...
"ΗΛΙΘΙΕ! ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΙΝΑΙ. ΜΗ ΒΑΡΑΣ! ΚΟΙΜΑΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!!"

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas