Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Τζένη Θεωνά:Είμαι ευτυχισμένη στη ζωή μου!

Μετά την επιτυχημένη της συμμετοχή στην ταινία: ''Ο θάνατος που ονειρεύτηκα'', η Τζένη Θεωνά παρουσιάζει την εκπομπή της ΕΤ1: «art@ert». Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό ''Celebrity'' η Τζένη μίλησε τόσο για τα προσωπικά της, όσο και για τα επαγγελματικά της.
'Θα ήθελα με έναν μαγικό τρόπο να έχω την ευκαιρία στο μέλλον να συνεργαστώ με κάποιον από τους σκηνοθέτες που θαυμάζω. Επιθυμώ να δουλέψω πάνω σε νέες ιδέες και μεθόδους υποκριτικής και σε παραστάσεις που δεν θα λειτουργούν με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ή με το άγχος να παρουσιαστεί κάτι άμεσα στο κοινό, αλλά που μέσα από αυτό θα μπορώ να ανακαλύπτω καινούργιες πτυχές της τέχνης μου...'', δήλωσε σχετικά με το μέλλον, και σχετικά με τα προσωπικά της, είπε: ''Είμαι ευτυχισμένη στη ζωή μου, γιατί, όταν βλέπεις να καθρεφτίζεται στα μάτια των ανθρώπων που αγαπάς η αποδοχή και η αγάπη για σένα, τότε αισθάνεσαι όμορφη και ιδιαίτερη. Ειδικά στο δικό μου χώρο, όπου συνεχώς κρινόμαστε για όλα και μας πιάνει υστερία, είναι όμορφο να υπάρχει κάποιος να σε αγαπάει και να σε θαυμάζει όπως είσαι, γιατί τότε αγαπάς κι εσύ τον εαυτό σου.''

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas