Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Βάνα Μπάρμπα: Το sex δεν είναι προτεραιότητά μου

Βάνα Μπάρμπα: «Το sex δεν είναι προτεραιότητά μου»Η Βάνα Μπάρμπα μπορεί να έχει χαρακτηριστεί ως sex symbol... ωστόσο δεν φοβάται να τσαλακώσει την εξωτερική της εμφάνιση. Η ηθοποιός σε πρόσφατη συνέντευξή της δήλωσε πως τον τελευταίο χρόνο είναι μόνη της και θέλει να γίνει φίλη με τον χρόνο. «Τα τελευταία χρόνια δεν έχω προσέξει την εικόνα μου. Πονάω ορισμένες φορές, αλλά χαίρομαι ταυτόχρονα γιατί αλλιώς θα ξυπνούσα μια μέρα και θα συνειδητοποιούσα πως δεν είμαι πια αυτή που ποθούν και θα πάθαινα κατάθλιψη. Θέλω να γίνω φίλη με τον χρόνο. Μου αρέσει η ηλικία μου, δεν είμαι πια σέξι, είμαι όμως μια γοητευτική γυναίκα». Η ηθοποιός είναι μόνη της από επιλογή και αυτό γιατί θέλει έναν σύντροφο και όχι έναν εραστή. «Το sex δεν είναι προτεραιότητά μου. Παλιότερα λειτουργούσαμε λίγο σαν ζωάκια. Όσο μεγαλώνεις δεν σε ελέγχουν τα ένστικτά σου. Τώρα με ενδιαφέρει η πνευματικότητα σε έναν άντρα».
gossip-tv.gr

Facebook Twitter Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Blogas | Bloggerized by Blogas